среда, 16. април 2014.

Kozomara preporučuje ubistvo Vaskovića i nudi se da dovede ubice iz Beograda

Piše: Slobodan Vasković

Anđelko Kozomara, urednik “Euroblica”, već duže od mjesec dana poziva na moje ubistvo.

Ova informacija potvrđena mi je u proteklih nedelju dana iz tri potpuno nezavisna izvora, od kojih je svaki bio u situaciji da čuje Kozomarine pozive da budem ubijen, kao i njegova obrazloženja zašto ja, Slobodan Vasković, treba da budem likvidiran.

„Mile to treba da učini sada ili za par nedelja, jer je pravi trenutak za to”, tvrdi Kozomara, smatrajući da bi Milorad Dodik trebalo da izda naređenje za egzekuciju.

U nekoliko navrata je Kozomara potrebu moje likvidacije obrazlagao u društvu u kojem je bio prisutan i Pero Simić, Dodikov savjetnik za medije.

Izvori koji su mi prenijeli uvaj užasni Kozomarin zahtjev rekli su mi da se i on lično nudio da obezbijedi pucače, koji bi trebalo da me likvidiraju, a koji bi bili dovedeni iz Beograda.

“Ja imam brojne veze u obavještajnim strukturama u Beogradu i najmanji mi je problem da obezbijedim ljude da likvidiraju Vaskovića, ukoliko to Dodik naloži”, rekao je Kozomara.    

O ovome nisam obavijestio ni MUP ni Tužilaštvo, iz prostog razloga što će sudije, koje kontroliše Milan Tegeltija, neće izdati nalog za istragu i podržaće Kozomarine pozive na moju likvidaciju, kao što su to nedavno učinili kada je Dragan Stanković, sin tajkuna Budimira Stankovića, u komentarima na Frontalu.rs pozvao na moje ubistvo.

Biće interesantno vidjeti da li će Dodik poslušati Kozomarine sugestije, ili će, pak, urednik “Euroblica” lično organizovato moju egzekuciju.