понедељак, 27. април 2015.

Lihvar Tegeltija tužio Vaskovića

piše: Slobodan Vasković

Lihvar Zoran Tegeltija podnio je Osnovnom sudu u Banjaluci tužbu protiv mene za tekst  „Zoran Tegeltija najuspješniji zelenaš u Republici Srpskoj“, koji sam objavio na ovom Blogu 30. marta 2015. godine.

Tegeltija je zaista Rz Brzotrz, jer je tužbu podnio drugi dan nakon objavljenog teksta, 1. aprila. Da li da je shvatim kao zakašnjelu provoaprilsku šalu?!  

Tužba je u banjalučkom Osnovnom sudu zaprimljena 2. aprila 2015. godine, a već 23. aprila je upućena Vaskoviću.

Interesantno je sledeće. Tužba je dostavljena mojoj porodici danas, 27. aprila, i to u vrijeme dok sam ja bio u sudnici po tužbi Mileta Radišića.

Naravno, da ovdje nije riječ ni o kakvom slučaju, već su u Osnovnom sudu Banjaluka, u skladu sa svojim principima izdavanja sertifikata o poštenju kriminalcima iz Režima i pritisaka na mene i moju porodicu, izvan svake razumne sumnje, centrirali vrijeme kada će dostaviti tužbu.

Zapanjen sam da me je Tegeltija tužio, jer sam ga ja hvalio, pošto nisam naveo da nije najneuspješniji, već najuspješniji zelenaš u RS. I tvrdim to i dalje.

Tegeltija, na prvoj strani tužbenog zahtjeva, traži da mu isplatim 10.500 KM, dok na trećoj strani traži da mu isplatim samo 10.000 maraka.

Valjda će se do početka suđenja odlučiti koliko treba da mu isplatim, a možda će i sabrati.

Ovom prigodim želim da obavijestim javnost da ću danas nastaviti sa objavljivanjem tekstova o kriminalnim, nezakonitim i štetnim radnjama Zorana Tegeltije, Mladena Milanovića Kaje, „UniCredit banke“, „Mrkonjićkog klana“ i ostalog ološa.

vezani tekst: Zoran Tegeltija najuspješpniji zelenaš u Republici Srpskoj