субота, 23. мај 2015.

URGENT No 615/Uputstvo ministru Lukaču o pronalaženju nestalih mjenica za „Bosku“

Poštovani gospodine ministre, ovim putem Vam se obraćam sa velikom molbom.

Poznato Vam je da sam čovjek u godinama (Boga mi pedesettreća) i nisam više u mogućnosti da se izlažem većim fizičkim naporima.

Kada sam poslednji put, koristeći svoje dokazane nindža tehnike, ušao u zgradu Vlade RS i našao i iskopirao izgubljeni Ugovor o prodaji RK „Boska“ (10/11 mart o.g.), tri dana nakon toga sam patio od nesnosnih bolova u leđima. Nisam se mogao ispraviti, a stislo me i u vratu.

A i Majka mi se ljutila: „Dokle misliš skakati po zgradi Vlade; Hoćeš da se oklizneš i padneš; Znaš i da stakla tamo sama otpadaju; Šta ćeš ako staneš baš na neko lohotno i propadneš ko Vlada...“!

Stoga Vas iskreno molim da pošaljete nekog mlađeg da uzme kopije ugovora i kopije mjenica za koje ministar Predrag Gluhaković tvrdi da su nestali.

Sigurno Vaši forenzičari mogu otkriti da sam ja kopiju Ugovora objavio 11.03.2015. godine, a moj dragi kolega Siniša Vukelić (Capital.ba) je 26.03.2015. godine objavio da su „nestale ovjerene bankarske mjenice u vrijednosti 300.000 evra, kojima je kupac garantovao ispunjenje obaveza”.

Kupac je, kako će Vaši forenzičari izvjesno utvrditi, Dragan Đurić, a mjenice su date za RK “Boska”.

Za mađioničarski vješto nestajanje tih važnih dokumenata  sumnjam na jednu žensku osobu iz istog ministarstva, takoreći desnu ruku G.P. Njeno kodno ime je Boni! Ali to ćete već Vi znati istražiti.

Uputstvo - Kako doći do mjenica:
Poštovani ministre, kada Vaši momci uđu u nižu zgradu Vlade RS, prekoputa Stankovićeve zgrade i prodavnice HG, neka pokažu ličnu kartu i traže da idu do ministra Gluhakovića. Pazite da Vam se Gluhi ne izmigolji, često hoda prerušen u inkasanta.

Potom idite liftom na 6 sprat (Uputstvo za korištenje lifta je u liftu, pa ga neću prepričavati).


Čim izađete iz lifta i prođete kroz staklena vrata skrenite lijevo, hodnikom prema ministrovom kabinetu.

U kabinet ne trebate ići. Tamo nema ni papira, ni ministra. Čak i da je u tom trenutku gospodin Gluhaković tamo. Ukoliko ga slučajno zateknete, ostavite jednog policajca da ga čuva. Od njega samog.

Malo prije kabineta, sa desne strane, u kancelariji 615 radi osoba K.I. Ona je zbog svoje sigurnosti iskopirala i famozni Ugovor i mjenice i drži ih zaključane u ormaru. Zato što nije sigurna da se i njoj ne bi mogla podmetnuti odgovornost od onog ko je potpisao ugovor. I onih koji su ukrali i mjenice i ugovor.

E u tom ormaru su kopije mjenica. Vjerujem da će K.I. znati kada ih je iskopirala i gdje ih je (originale) nakon toga ostavila. I ko je brinuo o njima.

Kao što Vam je poznato, Gluhaković je potpisao taj Ugovor, a svi drugi su krivi.

Poštovani g. Lukač, ukoliko budete imali preča posla i ne odete do kancelarije 615, biću prisiljen da sam odem i uzmem kopije. I onda ih objavim. A to je već bezbjednosni problem za koji ja ne snosim nikakvu odgovornost. Jer, ako ja mogu sa svoje 53 i slabim leđima, kad god hoću, ući neopažen u zgradu Vlade RS i iskopirati sve što mi treba, šta tek mogu mlade osobe, sa jakim leđima?! Imajte to u vidu.

Zato Vas još jednom molim da, imajući u vidu, moje probleme sa leđima, moje godine, moju iskrenu opredijeljenost za saradnju sa vlastima RS, koju javno prezentujem cijelu deceniju objavljujući nestale/zagubljene ugovore i ostale dokumente, pošaljete mlade i sposobne inspektore, kojima neće izmaći bar te kopije.

U suprotnom, moraću ponovo sve sam, pa neka mi se Majka ljuti koliko hoće. Okliznem li se na zgradi Vlade RS ili, pak, povrijedim na bilo koji drugi način, Vi ćete biti odgovorni za to, jer niste reagovali na moju molbu.

S dubokim i iskrenim poštovanjem,
Vaš odani i lojalni građanin Slobodan Vasković