недеља, 19. март 2017.

@kuruzovina, Sjekira, Bijela revolucija i Bambambam

piše: Slobodan Vasković

1.
Naletim neki dan sasvim slučajno na @kuruzovina. Sa njim, uobičajeno, i Dr Votson. 

Mašu iz kafane; Svratim samo da se pozdravim, ali se dobro pazim da me ko ne vidi sa njima. 

Promrmljah da nemam vremena za kafu, gledam samo da što prije zbrišem od njih, plašeći se da bi mi @kuruzovina mogao uvaliti neku sjekiru za sječku.

2.
Sa sjekirom nije baš ugodno hodati ulicom. Djeluje nekako opominjuće,  prenasilno. A mogao bih biti optužen i da sam krenuo u sječku režima.

3.
Leklerk Kostrešević bi jedva dočekao da me neko prijavi kako sa sjekirom hodam ulicom - bio bih odmah svezan, zbog opasnih namjera. Zato nikog ne vežu od onih koji javno, ili putem poruka, iskazuju opasne namjere prema meni. Pa to je tako normalno.

4.  
Kad smo već kod vezanja, pitao sam jednog (nekadašnjeg) drugara zašto nikada ne veže pojas u automobilu?
“Mene jednom vezalo…”.

5.
Jedan od onih koji mi je, u poslednje vrijeme, prijetio, ima zaista izvanredan telefonski broj. Počinje sa 007!

Srpski Džems Bond. Pitam se da li ima i dozvolu za ubijanje?!

Kada nekog likvidira, samo nazove Leklerka, koji na displeju vidi 007. I sve je jasno. 
Idu Čistači. 
Zove se M. 
Kraljevstvo je još jednom spaseno.

6.
Bilo bi bez veze da mu Agent šalje sliku sjekire, jer Leklerk ne bi znao da li je Sječka ili sječka. Pa bi morao da provjerava, popunjava upitnike, konsultuje Vrh. Ovako, bamabambam, 007 i to je to. 

7.
Sad je, valjda, jasnije, zašto sam se brzo udaljio od @kuruzovine i njegovog Dr Votsona - em bi mi uvalili sjekiru, em bi me mogao neko vidjeti sa njima; A @kuruzovina toliko kritikuje režim u svojim tvitovima, dok je 007 svuda oko nas. Mogao bi da reaguje i bez konsultacija zaštiti Kraljevstvo.

8.
Da sam bio ubijeđen da će mi @kuruzovina i Dr Votson dati bejzbol palicu, pridružio bih im se u kafani. Ne bih uopšte bježao od njih, pa šta košta da košta. 

9.
Bejzbol palica je sasvim ok; Vrlo popularna; Posebno ujutro oko pola devet.

Uzmeš bejzbol palicu, odeš pred stambeni objekat u kojem živi neko ko ti se ne dopada ili ti nije završio neki “projekat”; Taj neko krene na posao; Ti priđeš i bambambam, što bi rekao Dr Miroljub Petrovićalijas Milan Mataruga, i sav rasterećen od stresa odeš kući i nastaviš sa dnevnim obavezama. 

Pretučenog prime na liječenje, previju ako je sa sobom ponio zavoje, otpuste na kućno liječenje… i to je to.

Leklerk ne reaguje; Ne reaguje ni 007; Ni bilo ko iz MUP-a RS; Jer, ima li išta normalnije nego prebiti nekog u pola devet ujutro. Kao Ćanu Babić.

10.
Otkako su nju bambambam, niko više u ovom gradu nikom ne prijeti riječima “prebiću te k’o mačku”, već “prebiću te k’o Ćanu”!

11. 
“Na slučaju g. Ćane vidiš da je ovo jedan miroljubiv grad i da ti pretjeruješ sa tim tvojim tvrdnjama o nasilju i Režimu”, pojašnjava mi vrlo strpljivo spoljni član Režima.

?
G. Ćana nije izvršila obaveze koje je “preuzela” i, logično, “jutarnja gimnastika”, nastavlja dalje i dodaje - koga je uopšte briga ko je nju palicom, iako se, manje više, zna ko je. “I zašto je preuzimala obaveze, a nije završila projekat. Ma daj. Ona preuzela obaveze, a ti kriviš policiju”.

12.
“Vidi sad ovo: propao je Ljubo Ćubić, propao je Mića Kaldera, propao je Borko Đurić; propao je Borko Binis, propao je Budo Stanković, propao je Tamaris, propalo ih je još desetak, dvadesetak. I ko je na koga fizički atakovao i životno ugrozio? Niko ni na koga. Bejzbol palica je smijurija, šta se dešava u drugim sredinama. Zar ne shvataš? 
A da smo u Beogradu - samo jedan dan zviz i nema te. Ovdje kod nas ništa, fini ljudi, redom; daju im milione, desetine miliona, onda ih profućkaju, onda dignu kredite, onda im opet daju milione, onda ih oni opet profućkaju - Ciklus. A ti pričaš o Režimu, nasilju, nekakvom premlaćivanju. Uopšte ne razumiješ koliko je ovo jedna miroljubiva sredina. Koju ti stalno uznemiravaš”!  

13.
Shvatam da je, bez dileme, problem u meni.

Zato se okrećem temama iz kulture, domaćim piscima. 

14.
“Špirić priprema novu knjigu iz ekonomije: Kako Prodavati! Izdavač Tužilaštvo BiH, Lektor - Perica Lektor”, obavještava me Sopljni pripadnik Režima. 

15.
Urgent: @kuruzovina i Dr Votson sa Sjekira prešli na Bijele listiće, što je pokušaj  Bijele revolucije i hibridnog rata u Mjesnim zajednicama. 

Opet smo ugroženi. 

007 je na potezu. Bambambam!

16.
Ostanite sa mnom.