петак, 22. децембар 2017.

Ulični svirač i volan na desnoj strani; Broj dana je 28.208.233

piše: S.V.

Ovaj blog ima, do ovog trenutka, 28.208.233 posjete.

Hvala svima.

Osim ove, za mene brojke dana, najuzbudljivija vijest mi je bila kako Milorad Dodik intenzivno radi na stvaranju SDP RS, zajedno sa Nerminom Nikšićem.

To je Dodiku, ako se ne varam, već četvrta stranka koju je napravio/pravi!

Ali, o tome će šire, tokom večeri, moj kolega i prijatelj Avdo Avdić.

Ja odoh da proslavim 28 miliona sa uličnim sviračima!

Nakon vožnje u taksiju, kojem je volan, a i vozač, na desnoj strani, kroz svu tu beogradsku gužvu, djeluje mi to najoptimalnijim provodom.

Pitam taksistu kako je uopšte dobio dozvolu?
Što kako sam dobio? Pa ja ovako vozim već devet godina!

Odlično, odgovorih i pričekah sedam osam minuta da se nekako iskobeljam iz auta, jer vozila nadiru lijevom stranom.

Taksista kulira i samo ponavlja - mladiću pričekajte.

Sad može - konačno - i to je to.

Ostanite sa mnom.